Jul 27, 2020

I-153

     


     I-153 je odlična ICM maketa novijeg datuma izrade u 1/48 razmeri. Uradio sam je OOB sa minimumom najneophodnijih dorada : pilotski pojasevi, sajle na krilima,ecovanog nišana i cevi auspuha.
Točkovi su rezinski dodatak opskurne Ruske  firme AResin i odlično su odliveni.
Uklapanje je takoreći odlično, jedino čudno rešenje spoja trup-krilo zahteva malo akcije gito-šmirglanja da bi se spoj potpuno eliminisao.

     Farbanje: u potpunosi sam koristio Hataka odgovarajući set, po prvi put sam upotrebio ove boje i prezadovoljan sam ! Efekte senčenja i posvetljavanja postigao sam korišćenjem Kohinor tuševa u boji i to najviše u svrhu naglasavanja teksture platna i metala nego kao efekte ostarevanja. Platnene povrsine su lakirane mat a metalne polu sjajnim lakom. Sama šema farbanja je diskutabilna i pretstavlja mix : sastavnice, internet "stričnjaka" za rekonstukcije sema farbanja i mog viđenja raspolozivih fotografija dotičnog aviona.























No comments:

Post a Comment