Oct 5, 2019

Fliegerdenkmal




      Ideju za  " Fliegerdenkmal "* dioramu u 1/48 razmeri dobio sam  na osnovu ove zanimljive ratne fotografije.
 * Fliegerdenkmal (letački spomenik) je donekle ciničan žargon korišćen u Luftwaffe za akcidenate gde je avion završio " na nosu ".



Makete: avion je Eduard Me109 G6 , automobil Citroen CV11 je Tamiya a figure, vremešne ali još uvek ne prevaziđene u 1/48 ... ICM !

Sastavljanje: je proteklo bez većih problema, na Me 109 jedina veca dorada je bila tropski filter koji je većim delom u samogradnji obzirom da je ono što Eduard pakuje u weekend edition kutiji neupotrebljivo. Uz pomoć prijatelja obezbedio sam potrebne dekale (Hvala Peco !) a za tačnu rekonstrukciju šeme farbanja informacije sa bloga The profile paintshop bile su presudne.

Farbanje : za Me 109 koristio sam u potpunosti Gunze-konza boje po standardu za to vreme RLM 74/75/76 , pre-shading a nakon nanošenja osnovnih nijansi i post shading, wash panela i zakivaka home made miksom vodenih tuševa u boji i naglašavanjem ivica panela jako razređenom svetlo sivom.  Zatim sam isprobao novu tehniku ostarevanja igranjem sa senkama " salt weathering " jer sam hteo da dobijem efekat istošenosti/izbledelosti kamuflaže. Oznake su naravno morale da prate ovaj istrošeni izgled pa sam upotrebio MAKETAR maske.

Dioramu sada prepuštam vašoj kritici i ...testu vremena .

















2 comments:

  1. I love your work, congratulations! I would like to repost this on my blog please..(FalkeEins- the Luftwaffe blog) cheers

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, I am glad you like it. I know yours blog very well please do repost .

      Delete